...

Avslut

Kategori: Allmänt

Det var nästan så att jag blev lite gråtmild när Rockan ställde sig upp och började högläsa från ett diplom han sedan lämnade över till mig. Ett halsband med diverse återhämtningsprodukter och en väldans vacker träningsdagbok fick jag också tilldelat mig. Detta från hela laget. 
För er som läser här, tack så hemskt mycket.
Men jag återkommer till alla tack och hej på söndag när jag faktiskt har avslutat mina 28 dagar av träning. I dag summerar jag bara lite kort det sista passet med laget, och så tar vi resten på söndag som sagt. 

 

”För uppvisad vilja samt ambition i kombination med ett stålpsyke har du under 28 dagar krigat dig fram tillsammans med oss i Sveriges vackraste förening. Du har visar att uppvärmning faktiskt är en träningsform och att trägen vinner.”

Jag ska villigt erkänna att jag kanske inte tog ut mig riktigt lika mycket i dag som jag gjort tidigare pass. Jag skyller det på en kombination av trassligt knä, att jag nostalgiskt vandrade runt och inspekterade vartenda liten hantel i gymmet, och då det var ett så kallat beachpass i dag. Överkroppsfokusering. Och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra alltid. 
Allt detta var Netterberg inte sen att påpeka, ett antal gånger. Och han hade nog tyvärr helst rätt. Framförallt när jag skulle sätta i mig en av de där chokladkakorna jag fick i mitt halsband.
”Men, de där ska man ju äta när man har tränat”. Touche.
Innebandymatchen hoppade jag också över och agerade istället tidtagare. Allt för att hoppet om en match på måndag ska hålla sig vid liv.

Vi hade besök på träningen i går som jag kanske sagt. TV4 var det som kom på besök, och resultatet kan ni se nedan.
Vårt eget excellenta TV-team var på plats i dag. Owe stod under bevakning och levererade naturligtvis, både som intervjuobjekt och som lekledare. Utmaning två mellan mig och OEL stod i dag. En spännande kamp naturligtvis. Ålle kunde dra i väg och vinna hela baletten, jag kunde bara kvittera. Resultatet hittar ni här snart.

http://www.tv4play.se/program/nyheterna-v%C3%A4xj%C3%B6?video_id=2407332&utm_medium=sharing&utm_source=permalink&utm_campaign=tv4play.se&starttime=63

Kommentarer

  • KHKjocke säger:

    Vadå stora? . Ge taif ETTANs träningspris ^^ DIV 1 OLE OLE OLE OLE

    2013-08-12 | 19:23:16

Kommentera inlägget här: