...

Fantastiskt

Kategori: Allmänt

Det finns mycket att se fram emot denna veckan. Jag tänker lista alla dessa fantastiska saker, utan inbördes ordning. Ni kan sedan rösta vilken av sagda saker ni tycker är mest fantastiska och så kommer jag sedan att publicera resultatet här på bloggen.
Eller så gör vi inte det, utan ni läser bara om ni nu känner för det. 

Fantastisk sak nummer 1: Vid denna veckas slut är träningen över. Jag kommer kunna gå tillbaka till ett vad jag från och med nu kommer kalla ett normalt liv med en normal mängd fysisk aktivitet.

Fantastisk sak nummer 2: Jag fyller år, på lördag. Känn er hjärtligt välkomna att gratulera mig och skicka presenter. Vill ni kan jag publicera en lista med förslag på sådana.

Fantastisk sak nummer 3: Räkna bort den sista lediga dagen och min sista träningsdag är på lördag, när jag fyller år. Tyckte det var värt att upprepa.

Det här börjar bli löjligt redan 4: Jag ska få revansch mot Oliver i denna veckas utmaning, en sportquiz efter vad jag förstår. Allt ligger i Owesson händer.

-----II----- 5: Jag får en grupp att träna med igen på torsdag. Det är i och för sig jobbigare att köra med dem då man har folk i ryggen som ligger på en konstant. Men då har man lite att skratta åt i alla fall

-----II----- 6: Det här kvalificerar inte riktigt, då det inträffar strax efter denna veckan och faktiskt inte alls är speciellt fantastiskt. På måndag. Då är det marknad som ni vet. Och det är marknadsinnebandy, för tredje året. Och jag ska vara med, för första året. Med Gröna Brigaden så klart.

Förhoppningsvis kan jag få mig knä fixat denna veckan också, eller diagnostiserat i alla fall. Det trilskas. Fortfarande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: