...

Funderingar

Kategori: Allmänt

Jag har funderat i dag. Jag har funderat på väldigt mycket. Ge mig svar.

Först. Ponera följande. Ni har aldrig aktiverat er tidigare, inte sedan ni var kortare än era knän. Helt plötsligt, ut i det blå, tokkör ni i en månads tid. Gym, springa, innebandy, you name it. Allt detta under semestern.
Arbeter närmar sig dock, och helt plötsligt startat livet igen. Gällande träning, vad göra?
Fortsätter man att träna sex dagar i veckan (nej), eller vad gör man? Vad skulle ni göra?
Svara mig!

-----------------------------------------------------------------------------------

Varför finns det bara ett konkurrensverk?

-----------------------------------------------------------------------------------

Mina benhinnor har trilskats med mig, som ni kanske vet. Jag har säkert gnällt över dem tidigare. Dåliga skor har varit en del av problemet har jag blivit meddelad av ett antal olika parter. ”Köp nya” säger dem, ”Köp nya”. Nu köpte jag nya. Försäljaren var väldigt duktig på det han gjorde dessutom. Han lyckades kränga både extra sulor, strumpor och ett par väldigt elastiska kalsonger. Det måste man tydligen ha om man springer. Annars kunde man få skavsår på ställen man inte vill ha skavsår på. Att jag klarat mig innan, flax!
De var i vilket fall gula. Väldigt gula. Vad tycker ni? Om skorna alltså.

-----------------------------------------------------------------------------------

Om du binder fast en smörad brödskiva på ryggen av en katt, med smöret upp, och släpper den från bordshöjd. Hur landar den?

-----------------------------------------------------------------------------------

Jag har fått en telefondiagnos idag, angående mitt vänstra knä. Ni har säkert sett mig gnälla lite över det också? Överbelastning sa massör-Anna i andra ändan. Därför får jag inte börja på det knät speciellt mycket, vilket betyder att jag enkom tränar överkroppen. Fortsätter det så här och vi ser på saken högst optimistisk kommer jag att tippa över snart.

-----------------------------------------------------------------------------------

Varför ligger Västerbotten längs ostkusten?

-----------------------------------------------------------------------------------

Jag nöjer mig nog där. Den enda fråga jag tänker bry mitt huvud om mer i kväll är hur länge jag ska ligga kvar i soffan innan jag förflyttar mig till sängen. Svårt.

Kommentarer

  • Hockeyvän säger:

    Varför ligger Västerbotten längs ostkusten?


    För att Österbotten ligger i Finland.

    2013-07-24 | 06:49:11

Kommentera inlägget här: