...

Introduktion

Kategori: Allmänt

Det har varit svårt att hålla igång något vidare idag, då min mage inte riktigt varit med mig. Efter en tur på stan, Resorb och träningskläder inhandlade (och det först nämnda inmundigat) har det börjar reda upp sig, så förhoppningsvis ska det gå att köra på i hyfsad fart även i kväll.

Jag tänkte att jag skulle förklara för er hur vi har tänkt angående den här bloggen. Vad som kommer att hamna här. Som ni redan har sett ett exempel på så kommer TAIFtv (Alfred Mårtensson, Elias Sigurdsson och tillskottet Robin Wikingsson) att följa mig under hela resan. Men, då de tyvärr har liv vid sidan av all inspelning och klippning kommer de inte att kunna vara med mig alla dagar i veckan. 

Jag skulle gissa att det blir cirka två klipp i veckan från dem, kanske något klipp inspelat från min mobil och resterande dagar inlägg i textform. Rätt omgående kommer vi också att skifta fokus till det som är mest intressant, spelarna och föreningen. 

Nu ska jag ladda upp för kvällens träning. Det ryktas att det blir innebandy.
Vi får väl se hur det blir med det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: