...

PT

Kategori: Allmänt

Jacob Nilsson from TAIFtv on Vimeo.

Tillbaka till gymmet i dag efter egen intervallöpning i går. Tränar-Patric hade fullt upp med annat i dag, så jag fick en något febrig Robin ”Rockan, Olle” Olsson som personlig tränare. Jag kan inte påstå att det var speciellt mycket lättare. Han introducerade mig för någon rackarns badboll jag skulle rulla runt på samtidigt som jag lyfte vikter. Hemskt.

Innebandy sen. Det gick helt klart bättre i början. Kanske inte för mig personligen, utan mer för mitt lags räkning. Nu när vi spelar tre mot tre ger min närvaro ett närmast hemskt påtagligt utslag. Detta resulterar i att vi, förlorarna, straffas med ett på plats bestämt antal burpees, eller järnet. Ju mer frustrerad stämning det varit mellan de båda lagen, desto högre antal burpees. Något som ändå verkar stegra med tiden. 55 blev det i dag.
Jag vet inte riktigt hur många jag faktiskt gjorde då jag mest såg svart där i slutet.

Som ni säkert redan har sett ovan så har vi tagit oss ett ordentligt samtal med Jacob ”Lill–Jake” Nilsson. Ni har redan fått se honom sjunga, så nu är det dags att vi talar lite allvar med honom. Spetsa öronen, jag har nämligen ingen mick att prata i. Nu är det i och för sig inte mig ni vill lyssna på, men ändå. Svamlar jag beror det på att intervjun sker direkt efter träningen. 

Njut, och fundera sedan fram några riktigt bra frågor till morgondagens intervju som troligtvis kommer att bli med Rasmus Willman eller Hannes Johansson. Kom igen, era frågor var de bästa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: