...

Tack

Kategori: Allmänt

Mycket biff på gymmet i dag, väldigt mycket. De verkar svärma till runt kvällssnåret på fredagar. Hade jag bara haft en stekspade att fäkta lite med hade det kanske gått lite lättare att ta sig fram. Anyways, det var inte kötträtter jag tänkte skriva om. Inte ens om träningen. För så kul är det inte att läsa om dag efter dag, eller hur? Jag tror faktiskt inte ens att läsandet över huvud taget är det roligaste här inne. Har jag fel? Jag själv tycker i alla fall inte det. Det absolut roligaste är videoklippen. Om det så är när jag åker på däng i godisätartävling eller att Lill-Jake förklarar vad ett bankkonto är.

Nu är det ju så här, dessa videoklippen produceras inte av sig själva. Och det är absolut inte jag som gör dem. Det finns nämligen två killar som lägger ner delar av sin semester på det här projektet de också. Tyvärr står de bakom kameran, till skillnad från mig (också tyvärr), så de får inte lika mycket uppskattning för sitt arbete. De är nog själva rätt nöjda med att stå just bakom kameran, men det betyder inte att de inte kan få lite uppskattning för det.

Jag skulle därför bara vilja ge dem just detta, uppskattning. Alfred Mårtensson och Elias Sigurdsson, tack. Det är definitivt att ta i om jag säger att blogg, twitterkonto och annat sammankopplat blivit en jättegrej. Det trillar på och jag tror att det är många trogna supportrar där ute som är inne och läser här ibland. Träningen i sig har definitivt blivit något som gynnar mig mer än vad de roar er tror jag. Jag är dock minst lika säker på att ni hade varit desto färre som läser om det bara var mina texter ni hade att tugga i er. 

Visst är det videorna man räknar ner till, ser fram emot? Dessa planerar, filmar, granskar, klipper, bearbetar och publicerar Alfred och Elias. Och det tar tid vill jag lova. Jag vill dessutom påstå att de har tagit enorma framsteg i kvalité sedan de började, bara för någon månad sedan, till i dag. Imponerande, minst sagt. 

Innan jag glömmer det ska jag slänga in ett tack till Robin Wikingsson också för detsamma, han har hoppat in och hjälpt till han också. Men han arbetar främst med andra, högst intressanta saker som ni förhoppningsvis kommer att få ta del av snart.

Så, tack till er. Utan er kunde jag lika gärna lagt ner och saken hade inte intresserat speciellt många.

I morgon kommer det antagligen en ny video föresten, med Sjöa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: