...

Starten

Kategori: TAIFtv

Träningstester from TAIFtv on Vimeo.

 

Då så, det ni ser i klippet ovan är vad jag kommer att sysselsätta mig med den närmaste månaden. Jag ska inte skriva speciellt mycket i detta inlägg utan låter filmen tala för sig själv.

Jag kommer senare att förklara upplägget mer exakt, men då det rudimentära träningsschema jag sitter på i min telefonen är helt obegripligt får vi vänta tills också jag har fått allt förklarat för mig.
Men, även om ni ser mitt resultat ovan, hur svårt kan det vara?

Jag har dessutom hört att det ska vara mest juniorer på plats i kväll under mitt första deltagande, och dem ska jag väl ändå kunna hänga på (dra ifrån?).
Jag vill tro att det i stort hänger på dagsform, så om jag sitter kvar ett tag till här i soffan och vilar upp mig riktigt ordentligt ska det nog gå fint.

Så oroa er inte över mig. Förhoppningsvis kommer jag med ett inlägg under kvällen och berättar historien om hur en glad amatör slängde kettlebells och TAIF-junisar åt alla vädersträck inne i Nelson Garden.
Vill ni följa mig i realtid har jag dragit igång ett twitterkonto: @28dagarsenare.
Följ mig där, kom med lite uppmuntrande lyckönskningar eller spörsmål ni vill att jag tar med mina nya träningspartners. 

På återhörande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: